Babs in space

Hem » Fester/middagar » Gäster

Gäster

Babs

Jag bor strax utanför Mariefred, är gift har två vuxna barn, två barnbarn och två katter. Jag slutade att arbeta 2006 men idag gör jag korsord till några tidningar, fast det känns mera som en hobby. Jag har tidigare bloggat på Hanky och sen Amelia (i drygt fyra år), de portalerna har nu stängt ned så därför hamnade jag här.

Arkiv

Kategorier

.

Vi hade grannarna över på middag igår, jag dukade lite påskligt för vi är ju snart där.

borda

Opps, vad hände här! Har grannarna bytt skepnad? 😉

bord

I varje fall så blev kvällen lyckad och Linus och Harry höll sig borta från bordet resten av kvällen, till kaffet så placerade dom sig istället i knät på gästerna men dom älskar katter så dom tyckte att det var så mysigt.

God mat och trevlig samvaro blev det i alla fall, idag känner jag mig lite trött, är inte van att vara uppe så sent.

Idag ska jag bara slappa!

signatur1


16 kommentarer

  1. ergo sum skriver:

    Vacker dukning! Verkligen! Och där står de fina glasen – härligt. Hoppas ni hade en riktigt trevlig stund!

    Kram

  2. fialia skriver:

    Så inbjudande du har dukat, goa katter hehehehe
    ha de Fia

  3. Jane skriver:

    Vad fint du har dukat.
    Ang ditt förra inlägg så har nästan alla mina pelargoner klarat sig fint i år.
    Kramar i massor finaste du / Jane

  4. Therese skriver:

    Vad fint du gjort, kram

  5. camilla skriver:

    Ååååå vad fint. Jag önskade att jag bodde granne med dig 🙂
    Kram!

  6. Annika skriver:

    Ha, ha vad katterna verkar mysa där på bordet. Men det bästa man har sätter man ju bordet, säger man ju. Längtar till helgen då jag oxå ska duka lite påskfint. Ha en skön kväll.

  7. gitsan skriver:

    Åh, vad fräscht och fint!

  8. Eva`s blogg skriver:

    Åh pricken över i 🙂 såå fint du har det där hemma Babs….ha en go kväll kramen :

  9. Fina Frun skriver:

    Åh så fint du dukat!

  10. Wildrose skriver:

    Åh vad fint! Sådär mysigt vill jag också ha! Jag har sett en gul duk på ica maxi, hoppas bara nu att de inte hinner bli sålda innan imorgon bara!

  11. TantGlad skriver:

    Jättefin och glad dukning. Men jag tror att katterna tror åkso dom ska få sitta till bords. Dom är nog lite hungriga hehe. Katter är ljuvliga och härliga varelser.
    Ha en jättefin söndag!
    Kram.

  12. Freja skriver:

    Fin dukning som blev ännu finare med katterna!

  13. ansepanse skriver:

    🙂 sötnosarna, de tänkte väl att matte lagt ut en så fin duk till dem att ligga på 🙂
    kramar

  14. Paula´s Blogg skriver:

    Fin dukning 🙂
    Ha en härlig lördag!

    Kram,kram

  15. elisabet70 skriver:

    haha..Det värdefullaste som man har, ska man ju ha PÅ BORDET!!!

  16. Millans Värld skriver:

    Jättefin dukning.
    Ha en skön och slapp dag!
    Kram

Lämna en kommentar